10.1.2017

Työssäoppimisen tavoitteet


Jatkamme nyt keväällä työssäoppimista kesään asti  ja itse jatkan samassa paikassa joss olin jo aikaisemmin perjantaisin. Työssäpppiminen tapahtuu edelleen vain perjantaisin. Ja tässä mietiskelen nyt uusia tavotteita työssäoppimiseen. Tavotteitani varmaankin on että oppisin uusia asioita ja pääsisin tekemään vielä enemmän asioita vaikka jo tähän menessä olen saanut tehdä paljon kaikenlaista.
Osaan tehdä ihan perus tasaus leikkauksia ja otsatukka onnistuu sekä jotain helppoa kerrostus leikkausta. Myös värjäykset onnistuu eteenki yhdellä värillä tehtävät värjäykset mutta varmasi isommatkin värjäykset onnistuvat sekä kulmien ja ripsien värjäykset onnistuu. Osaan myös tehdä helppoja kampauksia lähinnä kiharoita ja peruslettejä yms.
Lisäksi pystyn antamaan tyyössäoppimis paikalle paljon appua mm hiustenpesussa ja värjäyksissä joita olen tehnyt jo aikaisemmin harjottelussa sekä paikan siivoamisessa ja muussa semmoisessa.

Olisi hyvä jos minua ohjataan yksin kertaisilla ohjeilla ja tultaisiin neivomaan jos teen jotain väärin tai jos en ole jostain varma minulle neuvottaisiin yksinkertaisesti tapa tehdä asia. Otan mielelläni palautetta vastaan ja toivon että minulle kerrottaisiin suoraan sekä hyvät että huonot palautteet. Ja myös kerrottaisiin miten ja mitä voisin tehdä toisin yms.
Palvelujani voisin markinoida mm sosiallisessa mediassa ja laittamalla vaikka ilmoituksen jonnekkin palveluistani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti